Blaupunkt Hamburg MP57

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Blaupunkt Hamburg MP57 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Gerard C 04-07-2008
Geschreven voor: Blaupunkt Hamburg MP57

Enkele dagen geleden gemonteerd in de Opel Zafira van mijn vriendin. Dat was eenvoudig gepiept.
Stekkers inpluggen en het werkt .

USB via een kabeltje aangesloten aan de achterzijde en weggewerkt in de dashbordkast.

De microfoon voor handsfree bellen via blue tooth aangesloten (eveneens een stekker achterop).
De bedrading is meer dan lang genoeg, en de mic. zit nu weggewerkt bij de binnenverlichting tegen het dak.

Bellen werkt uitstekend en benaderd de kwaliteit van m'n eigen Parrot.

De radio ontvangst is prima, en het geluid is eveneens uitstekend. Pairen van een Nokia 6021 ging moeiteloos.

Nadeel is de niet geheel logische menu structuur, hoewel dit een kwestie van even wennnen is.

Ander nadeel lijkt de montage van het frontje, dit is aanvankelijk ook even wennen.

Al met al heb ik een hartstikke tevreden vriendin die vooral erg blij is met de handsfree functie

Mr John1975 20-12-2007
Geschreven voor: Blaupunkt Hamburg MP57

Heb de radio mu een aantal maanden in bezit. De keuze is hierop gevallen omdat hij qua kleurstelling van de behuizing alswel de kleur verlichting het beste bij mijn Audi A4 past.

Ik wilde geen kerstboom met flitsende plaatjes maar een radio die op meerdere vlakken in harmonie zou zijn met mijn dashboard.

Ik heb lang gezocht en alle radio`s is bekeken maar dit is wat mij betreft dé radio voor in een Audi.

Qua opties vindt ik het een topding, het geluid is goed en zeer veelvuldig instelbaar doordat je niet alleen de bass en treble kan verhogen maar ook nog eens de frequenties van Xbass, mid en treble in frequentie`s en sterkte apart kunt instellen, waardoor je de radio optimaal kunt instellen op de kwaliteit van jouw speakerset.

Wat betreft de USB en telefoon; super, werkt uitstekend! Gelukkig is de USB met een kabel die je in je dashboardkastje kan monteren i.p.v. zo`n lelijk slot aan de voorkant van de radio.

danny2407 14-11-2007
Geschreven voor: Blaupunkt Hamburg MP57

Dit toestel is qua prijskwaliteit zeer behoorlijk. Ik heb hem uitgebreid getest in de winkel. Voor wie een radio zoekt die bijna alles kan is dit een goede keuze. Bluetooth, jackplug aan de voorkant en een usb aansluiting via de achterkant d.m.v. een meegeleverde kabel, het zit er allemaal op en het werkt naar behoren.
Wel een paar belangrijke minpunten:
Erg onduidelijk menu.
Het ergste is het frontje. Bijzonder onhandig constructie die het denk ik niet lang volhoudt. Liever een pioneer dehp65bt beter geluid en makkelijke bediening. Maar geen usb + bluetooth. het is dan of/of. Jvc kdbt1 is ook nog een optie maar weer duurder dan blaupunkt.

Marco AMS 05-11-2007
Geschreven voor: Blaupunkt Hamburg MP57

Op basis van de specificaties en mogelijkheid van USB aansluiting + normale cd speler deze radio gekocht. Als gok ook het Bluetooth bellen erbij en ik moet zeggen dat dat prima werkt. Geluid is alleen wat moeilijk te verstaan maar dat komt waarschijnlijk door de herrie in mijn auto, mensen kunnen mij wel goed horen aan de andere kant van de lijn. Verder is de USB aansluiting erg fijn, 4GB stick met mp3 er in en je hebt dus geen cd's meer nodig. Volgende stap wordt het aansluiten van een portable USB hdd en hopelijk werkt dat ook. Door de directories bladeren werkt prima als je op de juiste knopjes drukt. Je kunt directories los afspelen, mix all directoies of mix directory doen etc.

Enig minpunt is dat de radio soms de USB niet ziet, nadat ik de motor opnieuw had gestart (terwijl de radio aan stond) was ik vervolgens de USB optie kwijt in het menu.

Verder is de besvetiging van het frontje een beetje kwetsbaar naar mijn gevoel (met twee plastic pinnetjes) maar misschien heb ik dat verkeerd. Ik neem aan dat BP daar toch wel over na heeft gedacht??

martijndv 22-08-2007
Geschreven voor: Blaupunkt Hamburg MP57

Heb de radio nu een aantal maanden en heb deze op een blaupunkt versterker aangesloten.

Mooie radio veel functies. Zit alleen geen sub preamp kabel bij.

Als je een versterker erop aangesloten hebt zoals ik. Dan hoor je een fluitend geluid uit de versterkte speakers komen als de motor loopt. Wat zeer irritant is en het geluid loopt op met het motor toerental.

Toen ik m'n oude pioneer radio op die versterker had zitten hoorde je dat geluid niet.

Je kunt beter een Pioneer kopen.